فاصله ی اجتماعی

کنسل­‌کردن رویدادهایی که جمعیت زیادی را دور هم جمع می‌­کند، مثالی از فاصله­‌گذاری اجتماعی است. فاصله‌­گذاری اجتماعی به شکلی عامدانه، فضای فیزیکی میان انسان­&zwn

نقشه سایت

خانه
خوراک

گالری عکس

گالری تصاویر

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 22 کل نظرات : 0 افراد آنلاین : 1 آمار بازدید
    بازدید امروز : 6 بازدید دیروز : 2 آي پي امروز : 4 آي پي ديروز : 1 بازدید هفته : 9 بازدید ماه : 8 بازدید سال : 762 بازدید کلی : 4,314 اطلاعات شما
    آی پی : 18.220.16.184 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    امکانات جانبی

    پریا سنگ سفیدی

    سلام من پریا سادات سنگ سفیدی هستم از مدرسه ی فرزانگان سبزوار به وبلاگ من خوش امدید

    وبلاگ کرونا

    فاصله ی اجتماعی

    کنسل­‌کردن رویدادهایی که جمعیت زیادی را دور هم جمع می‌­کند، مثالی از فاصله­‌گذاری اجتماعی است. فاصله‌­گذاری اجتماعی به شکلی عامدانه، فضای فیزیکی میان انسان­‌ها را افزایش داده و به این ترتیب، مانع از گسترش بیماری می­‌شود. حفظ حداقل دو متر فاصله از دیگران، احتمال آلوده شدن به ویروس کرونا را کاهش می­‌دهد.

    اقدامات فاصله‌‎­گذاری اجتماعی، شامل رویکردهایی است که با هدف کاهش حداکثری تماس نزدیک افراد جامعه با یکدیگر انجام می­‌شود. این اقدامات، شامل قرنطینه در سطح فردی، و نیز دیگر رویکردهای مبتنی بر اجتماع (مانند جلوگیری از تجمعات، تعطیلی مدارس و مشاغل، و کنسل کردن تجمعات عمومی و انبوه) است.

    اقدامات فاصله­‌گذاری اجتماعی ممکن است عواقب ثانویه­‌ای در سطح فرد، خانواده و جامعه به همراه داشته باشند. قطع درآمد، افزایش نیاز به خدمات حمایتی، و نیز کاهش بالقوه دسترسی به خدمات خاص، نمونه­‌هایی از این عواقب هستند. برخی اقدامات، نیاز به آمادگی و تعامل گسترده­ای میان بخش‌­های متفاوت دارند. در زمان پاندمی بیماری­‌های ملایم­‌تر، ممکن است هزینه و اختلالات ناشی از کنترل عفونت با اجرای برخی اقدامات اجتماعی (نظیر تعطیلی مدارس فعال)، با مزایای به دست آمده جبران نشود.

    دنبال کردن توصیه­‌های قرنطینه و ماندن در خانه، برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اعضای دیگر خانه یا جامعه، بسیار مهم و حیاتی است. به افراد جامعه توصیه می­‌شود تا با تهیه داروهای ضروری، مایحتاج خانه و مواد غذایی اضافی با تاریخ انقضای طولانی مدت، از قبل برای قرنطینه خانگی داوطلبانه، برنامه ریزی کنند.

    حداقل فاصله 2 مترحداقل فاصله 2 متر از دیگران را رعایت کنید.


    کد امنیتی رفرش

    مطالب مورد پسند شما

    • جهاد کادر درمان
    • گیف و تصاویر متحرک کرونا
    • کووید-19 چیست
    • آموزه‌های همه‌گیری
    • ویروس
    • کرونا در اقتصاد
    • پیشگیری از کرونا ویروس
    • فاصله ی اجتماعی
    • تصویر پزشکان
    • شهیدان خدمت

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد